dijous, 6 de setembre de 2012

ADESLAS i el català (II)

El diumenge 27 de març de 2012 vaig publicar un primer escrit on manifestava la meva decepció pel tracte d'ADESLAS vers el català (enllaç ADESLAS i el català) i al fet de que se'n fotien descaradament de la nostra intel·ligència, amb continguts diferents depenent de la llengua triada.

Avui he provat de demanar una autorització per tractament i el resultat ha estat penós. Sempre indicava "en estos momentos no es posible tramitar su petición, vuelva a intentarlo más tarde". 

Llavors he aprofitat per fer la reclamació de la llengua que no vaig fer al seu dia.

Acollonant la resposta al formulari: Has de seleccionar una població...... on?

Veritablement és una bona manera d'evitar reclamacions.


Moralitat 1: No volies caldo, pos dos tasses.

Per cert, si truqueu al servei d'assistència al client i ho feu amb un telefon mòbil, la resposta serà sempre amb castellà (verificat i constatat pel gestor que m'ha atès). Si ho feu amb un telefon fix, un cop escoltada la benvinguda en castellà, t'ofereixen l'opció de triar la llengua.

Moralitat 2: Catalanoparlant, si vols que ADESLAS t'atengui en català, truca des de casa
Publica un comentari a l'entrada